Korzyści:
- Nabycie praktycznych umiejętności sprzedażowych dostosowanych specjalnie do branży prawnej,
- Poznanie technik nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowej z kluczowymi klientami,
- Wzrost jakości usług kancelarii w zakresie sprzedaży usług prawnych,
- Metody szkolenia pozwalające na wykorzystanie wiedzy w praktyce,
- Poznanie osób z innych firm zajmujących się podobnymi zagadnieniami (wymiana doświadczeń, networking),
- Możliwość konsultacji z trenerem po zakończeniu szkolenia,
- Certyfikat po zakończeniu szkolenia.
Program szkolenia:
1. Nawiązywanie relacji z klientem
- Analiza potrzeb klienta
- Rozpoznanie typu Klienta
- Techniki sprzedaży usług prawnych
- Savoir – vivre w relacji z klientem
- Rozmowa telefoniczna z klientem
2. Zarządzanie relacjami z klientem
- Typologia osobowości klienta
- Kompetencje prawników
- Język korzyści
- Jak radzić sobie z trudnym Klientem
3. Skuteczna komunikacja z klientem
- Zasady komunikacji
- 4 aspekty komunikatu
- Bariery komunikacyjne
- 3 kroki aktywnego słuchania
- Poprawa skuteczności w procesie komunikacji
- Komunikacja niewerbalna
4. Ćwiczenia praktyczne