Korzyści:
- Poznanie metod profesjonalnego przygotowania i prowadzenia prezentacji biznesowych,
- Podnoszenie kwalifikacji zarówno prawnikom, jak i pracownikom działu marketingu i PR-u w Kancelarii,
- Metody szkolenia pozwalające na wykorzystanie wiedzy w praktyce,
- Poznanie osób z innych firm zajmujących się podobnymi zagadnieniami (wymiana doświadczeń, networking),
- Możliwość konsultacji z trenerem po zakończeniu szkolenia,
- Certyfikat po zakończeniu szkolenia.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie do tematyki szkolenia
2. Fachowe przygotowanie prezentacji
- Określenie celów prezentacji
- Badanie potrzeb słuchaczy
- Zasady tworzenia prezentacji
- Zaplanowanie długości trwania wykładu
- Ćwiczenia relaksacyjne
- Najczęstsze błędy w prezentacjach
3. Wystąpienia publiczne – metody i techniki
- Komunikacja werbalna ze słuchaczami
- Efektywna dyskusja
- Sztuka retoryki - metafora, anegdota, pytanie retoryczne, antyteza, pauza, słowa kluczowe
- Opanowanie mowy ciała – komunikacja niewerbalna (gestykulacja, kontakt wzrokowy, postawa, ton głosu)
- Cechy profesjonalnego prezentera
- Techniki radzenie sobie ze stresem
- Budowanie zaufania wśród słuchaczy
- Motywowanie do słuchania
- Wywieranie wpływu na słuchaczy
4. Prowadzenie rozmów z dziennikarzami
- Jak postępować by kamera nas pokochała (przydatne triki)
- Tworzenie sprostowań na niewygodne pytania
- Posługiwanie się odpowiednim słownictwem
- Jakich błędów należy unikać?
5. Ćwiczenia w grupach
6. Nagranie wystąpień uczestników szkolenia i analiza nagrań
7. Podsumowanie zajęć