Szkolenie z budowania relacji z klientem pomoże Ci zyskać długotrwałe relacje i oddanych klientów. Pokażemy w jaki sposób nawiązywać oraz podtrzymywać relacje z klientem. Przekażemy wiedzę na temat typów klientów oraz sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami. I dużo więcej… Przyjdź i przekonaj się sam jak skutecznie budować relację z Klientem.
Program szkolenia:
Kim jest Klient
- Typologia osobowości klientów
- Z jakimi zachowaniami klientów najczęściej mamy do czynienia?
- Style podejmowania decyzji przez klientów
Pozyskiwanie klienta
- Magia pierwszego wrażenia – nawiązanie pierwszego kontaktu
- Kluczowe etapy sprzedaży usług
- Jak wzbudzić zaufanie klienta?
- Efektywne ukazanie korzyści płynących oferty
- Siła argumentu, czyli jak przekonać klienta i rozwiać jego wszelkie wątpliwości?
- Jakich błędów należy unikać podczas kontaktu z klientem
Pielęgnowanie relacji ze stałym klientem
- Jak sprawić, by trudny klient stał się stałym klientem
- Opieka posprzedażna nad klientem
- Wprowadzanie zmian w świadczeniu usług a reakcje klientów
Techniki i metody komunikacji z klientem
- Autoprezentacja
- Komunikacja werbalna i niewerbalna z klientem
- Umiejętne słuchanie klienta
- Odpowiednie formułowanie i zadawanie pytań
- Budowanie pozytywnej atmosfery z klientem
W cenie szkolenia gwarantujemy materiały szkoleniowe, lunch, przerwę kawową oraz dyplom.