Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Pliki cookies są ważne dla prawidłowego działania stron internetowych. W celu ulepszenia korzystania ze stron internetowych wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętywania danych logowania i zapewnienia bezpieczeństwa logowania, gromadzenia danych statystycznych w celu optymalizacji działania stron internetowych oraz dostarczania treści dostosowanych do zainteresowań użytkownika. Pliki te mogą także stosować współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarkach internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Aby akceptować pliki kliknij przycisk Akceptuj Cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Korzystając z naszej strony akceptujesz zasady Polityki Prywatności.
Umiejętność budowania relacji z Klientem

Informacja:       +48 22 622 97 31,        Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Szkolenie z budowania relacji z klientem pomoże Ci zyskać długotrwałe relacje i oddanych klientów. Pokażemy w jaki sposób nawiązywać oraz podtrzymywać relacje z klientem. Przekażemy wiedzę na temat typów klientów oraz sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami. I dużo więcej… Przyjdź i przekonaj się sam jak skutecznie budować relację z Klientem.

Program szkolenia:
Kim jest Klient

  • Typologia osobowości klientów
  • Z jakimi zachowaniami klientów najczęściej mamy do czynienia?
  • Style podejmowania decyzji przez klientów

Pozyskiwanie klienta

  • Magia pierwszego wrażenia – nawiązanie pierwszego kontaktu
  • Kluczowe etapy sprzedaży usług
  • Jak wzbudzić zaufanie klienta?
  • Efektywne ukazanie korzyści płynących oferty
  • Siła argumentu, czyli jak przekonać klienta i rozwiać jego wszelkie wątpliwości?
  • Jakich błędów należy unikać podczas kontaktu z klientem

Pielęgnowanie relacji ze stałym klientem

  • Jak sprawić, by trudny klient stał się stałym klientem
  • Opieka posprzedażna nad klientem
  • Wprowadzanie zmian w świadczeniu usług a reakcje klientów

Techniki i metody komunikacji z klientem

  • Autoprezentacja
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna z klientem
  • Umiejętne słuchanie klienta
  • Odpowiednie formułowanie i zadawanie pytań
  • Budowanie pozytywnej atmosfery z klientem

    W cenie szkolenia gwarantujemy materiały szkoleniowe, lunch, przerwę kawową oraz dyplom.

Witamy na stronie

Fotolia 2294511 Subscription L  Grischa Georgiew Fotolia com

Warsaw Law & Business Academy!

Warsaw Law & Business Academy to projekt stworzony przez firmę BCSystems. Celem projektu jest ciągły rozwój pracowników Państwa firmy dla lepszego funkcjonowania w zmieniającym się środowisku. Dbamy o ciągły rozwój Kancelarii, działów prawnych i poszczególnych pracowników. Dokładamy wszelkich starań aby proponowane przez nas szkolenia były dopasowane do Państwa potrzeb oraz do warunków rynku.
Wyróżnia nas nieszablonowe podejście do potrzeb klienta, profesjonalizm w działaniu oraz pozytywne podejście to rzeczy niemożliwych.

Najbliższe szkolenia

Fotolia 438837 Subscription L Suprijono Suharjoto Fotolia com Finanse przedsiębiorstwa dla prawników //





Zobacz więcej informacji >>>

S5 Box

Login

Register

You need to enable user registration from User Manager/Options in the backend of Joomla before this module will activate.