Zastanawiasz się dlaczego wszystko zajmuje Ci tak dużo czasu? Chciałbyś się przekonać w jaki sposób „złodzieje czasu” wpływają na twoje życie i skuteczność pracy? Starasz się bezskutecznie zwiększyć efektywność pracy? Chciałbyś pracować krócej a robić więcej? Nic prostszego! Przyjdź i dowiedz się jak skutecznie zarządzać czasem.
Program szkolenia:
Zapoznanie z tematyką szkolenia
- Czym jest poczucie czasu?
- Alokacja czasu
- „Złodzieje czasu” – jak z nimi walczyć?
Zasady skutecznego definiowania celów i wyznaczania priorytetów
- Zasada Pareto 80/20 i prawo Parkinsona
- Metoda SMART
- Wyznaczanie priorytetów – matryca Eisenhowera
- 7 ćwiartek Stephena Coveya
- Określanie celów tygodniowych, miesięcznych i rocznych
Zasady zarządzania sobą w czasie
- Techniki zarządzania czasem
- Zalety i metody skutecznego delegowania zadań
- Wpływ dystraktorów na zarządzanie czasem
- Przeszkody w zarządzaniu czasem
- Tworzenie harmonogramów spotkań
- Asertywność w pracy
W cenie szkolenia gwarantujemy materiały szkoleniowe, lunch, przerwę kawową oraz dyplom.